|
Nuty - wymiana - pianofiles.infoNa forum wymieniamy się nutami
Już wkrótce nuty będzie można znaleźć w naszym systemie na stronie głównej...
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Finarfin
|
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 11:53 am Temat postu: Jak "przyspieszyć" lewą rękę? |
|
|
Mam tutaj pytanie do specjalistów od gry na fortepianie. Otóż nie ukrywam, że w chwili obecnej mojej zręcznościowej edukacji gry na pianinie, najbardziej doskwiera mi prędkość mojej lewej ręki. Otóż o co mi chodzi: ściągnąłem sobie nutki do Etiudy rewolucyjnej, rozczytałem ją, no i nie ukrywam, że w chwili obecnej tempo lewej ręki jest - co by tu dużo mówić - marne.
Czy są ku temu jakieś specjalne palcówki, czy zwyczajnie powinienem stukać sobie raz dziennie całą partię lewej ręki i po roku tempo samo przyjdzie?
Niestety jestem samoukiem i gram dopiero od dwóch lat, aczkolwiek kto pyta nie błądzi. Będę wdzięczny z rad  _________________ http://pl.youtube.com/user/djFinarfin -> ja i moje wybryki na jutjubie  |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
oski18
|
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 12:41 pm Temat postu: |
|
|
| Graj WSZYSTKO pt: etiuda na lewą ręke, albo na obie ręce:) Nie ma innego sposobu na wyrobienie sprawności niż etiudy. "Rewolucyjną" może lepiej zostaw w spokoju, wróć do niej za rok i wtedy zauważysz co było żle:) |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
adamek_b
|
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 2:02 pm Temat postu: |
|
|
rewolucyjną po roku nauki? odważny jesteś... proponuję po roku czasu zająć się sonatami, sonatinami, przede wszystkim gamami (dominanty, przewroty, pasaże) we wszystkich ruchach  |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
AnDzi_uS_ia

|
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 2:57 pm Temat postu: |
|
|
| No już go nie dołuj.. Jeżeli poprostu będzie ćwiczył to szybko to opanuje (tak mi się wydaje). Ja bardzo szybko opanowałam lewą ręke... |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
adamek_b
|
Wysłany: Pon Lip 21, 2008 8:06 pm Temat postu: |
|
|